2010 m. sausio 18 d., pirmadienis

mazos dovaneles stiprina draugyste (i)

siuo rasineliu pabandysiu pateikti verslo dovaneliu itaka verslo procese nepamirstant, kad tai taip pat yra marketingo dalis. imones investicija i nebrangias, bet kokybiskas, verslo dovanas yra yra svarbus marketingo elementas, nes tuo veiksmu ne tik pateikiama ilgalaike reklama (todel ji ir turi buti kokybiska), bet ir pamaloninamas verslo partneris, nes visi mes zinome, kaip smagu yra gauti dovanu. dovanojimas, priklausimai nuo zmogaus, ji "pavergia", t.y. pastato i nepatogia situacija, nes jis jauciasi "kaltas", todel si savo kaltes jausma nori kuo greiciau kompensuoti ir atsikratyti to jausmo. kaip ir visur, taip ir cia buna isimciu - gobsumas, isnaudojimas, kliento "melzimas" ir t.t. zinoma, dar lieka ir pacios dovaneles verte kaip daikto - ar tai butu plaktukas, ar laistytuvas biuri gelems laistyti. galu gale tai gali buti pasitikejimo ir mandagumo bruozas, siltu santykiu palaikymo atributas. dovanu paskirti galima skirti i 2 kategorijas:
  • verslo dovanos - jos yra pateikiamos kaip verslo gestas, atsilygintis uz sekmingai idiegta sprendima ar ilgameti bendradarbiavima. tokios dovanos apima:
    • mazos vertes ir dideles apimties nesuasmenintas dovanas, kuriomis dazniausiai yra siekiama skatinti imones pavadinima;
    • dovanos, kurios tinkamos daugeliu atveju dovanoti ir nera visiska piguva, o labiau skirta asmeniskai iteikti, o ju suvokiama verte yra "give-away" pojucio suteikimas;
    • prabangos gerybes ir dideles vertes, iteikiamos tik individualiai pabreziant prekinio zenklo prestiza;
  • skatinamosios dovanos - skirtos paskatinti komandos nariu ar partneriu atsakinguma ir tolimesni darba esamuose arba naujuose projektuose. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą